برنامه های ماه رمضان با اولویت فضای مجازی در حال برگزاری است 
برنامه های ماه رمضان با اولویت فضای مجازی در حال برگزاری است 

برنامه های ماه رمضان با اولویت فضای مجازی در حال برگزاری است 

یونس میجانی گفت: با توجه به شرایط فعلی بخشی از برنامه های کانون امام علی (ع) به صورت حضوری برگزار می شود اما بخش قابل توجهی از برنامه های ماه مبارک رمضان با اولویت فضای مجازی در حال برگزاری است.
شناسه خبر : 1050927 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۲

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به شرایط فعلی بخشی از برنامه های کانون امام علی (ع) به صورت حضوری برگزار می شود اما بخش قابل توجهی از برنامه های ماه مبارک رمضان با اولویت فضای مجازی در حال برگزاری است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت بیان کرد: جزء خوانی قرآن کریم یکی از برنامه هایی است که روزانه به صورت حضوری با حداقل جمعیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


وی افزود: بیان احکام و پاسخ به مسائل شرعی یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان است که با محوریت امام جماعت مسجد پس از اقامه نماز عصر در حال برگزاری است.


میجانی با اشاره به برنامه های مجازی کانون، ابراز کرد: تولید محتوا در فضای مجازی با مضمون ماه مبارک رمضان یکی دیگر از برنامه های کانون امام علی (ع) در حال حاضر است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: در همین راستا از ابتدای این ماه مبارک تاکنون طرح عهد انتظار با محتوای احادیثی از معصومین (ع) در مورد دعاهای هنگام افطار به صورت عکس نوشت روزانه در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از این برنامه ها، اجرای طرح مجازی آیات مهدوی است که در قالب انتشار عکس نوشت هایی با محتوای تفسیر آیاتی از قرآن کریم بوده که در کلام معصومین (ع) به بحث مهدویت و امام زمان (عج) دلالت دارند.


میجانی اضافه کرد: تفسیر روزانه یک آیه از قرآن کریم و انتشار عکس نوشت هایی با محتوای دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های کانون امام علی (ع) است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز عکس نوشت هایی با مضمون راهکارهای زندگی موفق در هر جزء از قرآن کریم به صورت روزانه در بستر فضای مجازی منتشر می شود. 

پایان پیام/ 586